امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۲:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین جزئیات از تیراندازی خونین در شهر یاسوج / اخبار تکمیلی

بر اساس برخی گزارشات تنها جان باخته ی این حادثه جوانی بنام “ک-ت” میباشد و ۴ فرد دیگر از وضعیت عمومی رضایت بخشی برخوردار هستند .

راه ملت، متاسفانه درگیری دیشب شهر یاسوج باعث زخمی شدن ۵ نفر گردید که طبق آخرین اخبار رسیده یک نفر به دلیل شدت جراحات فوت کرده و از چهار نفر دیگر نیز یک نفر در سی سی یو بستری میباشد.

سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه بویراحمد در گفتگو با یک سایت محلی ضمن تایید خبر درگیری در شهر یاسوج  اسلحه ی استفاده شده را از نوع اسحله شکاری دانست.

ارشد ترین مقام نظامی کهگیلویه وبویر احمد گفت، طبق اظهارات شاهدان عینی، سرنشینان یک دستگاه خودروی سمند عاملان تیراندازی سحرگاه امروز بودند و محل دقیق حادثه  را بلوار امام خمینی نزدیک چهار راه عالیوند میباشد.

فرمانده انتظامی استان مسائل مطرح شده در مورد علت بروز حادثه را شایعه وهرگونه اظهارنظر درمورد علت بروز این درگیری را منوط به زمان دستگیری عاملان حادثه وآگاهی از نیت آنان دانست.

سردارغلامزداه درپایان یادآورشد: این موضوع باجدیت دردستورکارپلیس قرارگرفته ویک تیم ویژه از افسران پلیس ادارات آگاهی وامنیت عمومی استان برای شناسایی ودستگیری عاملان حادثه بامدادامروز تشیکل گردید.

همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاسف از کشته شدن این جوان و تسلیت به خانواده وی ، خاطرنشان کرد: اقدامات امنیتی و انتظامی درحال انجام و تاحصول نتیجه نمی توان هیچگونه اظهارنظری کرد.

محمدی افزود: باکسانی که مخل امنیت و رفاه مردم شوند بشدت برخورد خواهد شد و ما به مردم قول می دهیم که به محض به نتیجه رسیدن تحقیقات ، مطالب لازم را به آنان را اعلام کنیم.
بر اساس برخی گزارشات تنها جان باخته ی این حادثه جوانی بنام “ک-ت” میباشد  و ۴ فرد دیگر از وضعیت عمومی رضایت بخشی برخوردار هستند .
منتظر اخبار تکمیلی راه ملت باشید.

 

منتشر شده در :2015/07/08 - 04:07|شناسه خبر: 11879 1999 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه