امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۸:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی یادواره زنده یاد پهلوان سید صمد فتحی در دهدشت برگزار شد+تصاویر

راه ملت:اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره زنده یاد پهلوان سید صمد فتحی، روز جمعه ۲۷ آذرماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد. در این دوره از مسابقات که برای اولین بار در استان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و […]

راه ملت:اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی بزرگسالان استان کهگیلویه و بویراحمد یادواره زنده یاد پهلوان سید صمد فتحی، روز جمعه ۲۷ آذرماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که برای اولین بار در استان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و خانواده زنده یاد پهلوان سید صمد فتحی برگزار شد، ۳۵ کشتی گیر از شهرستانهای بویراحمد، دنا، گچساران، چرام و تیم دانشگاه آزاد دهدشت حضور داشتند.

در پایان این مسابقات در وزن ۶۰ کیلوگرم ایمان اسدروز از چرام، در وزن ۷۰ کیلوگرم روح اله صیاد از گچساران و در وزن های ۸۰ و ۹۰ کیلوگرم به ترتیب هاشم خشتابه و حمید رودشتی هر دو از یاسوج حائز مقام اول شدند.

هم چنین در وزن ۹۰+ کیلوگرم محمود مژدهی از یاسوج توانست مقام اول را به دست آورد و عنوان پهلوان برتر این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

گفتنی است که نفرات برتر اوزان مختلف به مسابقات کشوری که چهارم تا ششم دی ماه در تبریز برگزار می شود،اعزام خواهند شد.

همچنین در بخش تیمی این مسابقات تیم یاسوج با ۴۷ امتیاز اول شد و دانشگاه آزاد دهدشت و تیم چرام به ترتیب با کسب ۴۲ و ۳۲ امتیاز رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم های گچساران و دنا نیز به ترتیب با ۳۱ و ۲۰ امتیاز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

آئین اختتامیه و اهدای مدال ها و احکام قهرمانی نفرات برتر نیز به صورت نمادین بر مزار زنده یاد پهلوان سید صمد فتحی در آرامستان روستای طولیان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده زنده یاد سید صمد فتحی برگزار شد، سید مسعود تقوی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه، محمد علی کاظمی مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد دهدشت، سید حجت اله فتحی معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه،کشتی گیران و مربیان تیم ها حضور داشتند.

شایان ذکرست که محمود مژدهی، پهلوان برتر این دوره از مسابقات به رسم ادب و احترام جایزه خود را به مربی خود تقدیم کرد که ایشان نیز در یک حرکت تحسین برانگیز این جایزه را به سید رضا فرزند خردسال زنده یاد سید صمد فتحی اهدا نمود./

کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت

پهلوان برتر این دوره از مسابقات در کنار فرزند زنده یاد فتحی

کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت

خیرمقدم رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه

کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت کشتی پهلوانی دهدشت

منتشر شده در :2015/12/20 - 05:12|شناسه خبر: 20301 1686 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه