امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۸:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات از فردا آغاز می شود

میراشرفی همچنین درباره زمان اعلام اسامی نهایی گفت: پس از طی این مراحل و اعلام اسامی به شورای نگهبان و همچنین پس از طرح شکایات و بررسی آن در این شورا، اسامی از طریق فرمانداری‌ها و هیئت‌های اجرایی اعلام خواهد شد

راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید عبدالوهاب میراشرفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه تهران، در حاشیه بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران، با اشاره به اتمام پرونده ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: پس از پایان روند ثبت‌نام در بعدازظهر امروز، کار بررسی صلاحیت داوطلبان در تمامی حوزه‌ها به ویژه در حوزه داوطلبی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از فردا (شنبه ۵ دیماه) به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: با اتمام روند بررسی صلاحیت‌ها، فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه، نظر خود را طبق قانون به داوطلبین، به ویژه کسانی که صلاحیت‌شان مورد تائید قرار نگرفته است، اعلام خواهند کرد.
میراشرفی در ادامه تاکید کرد: افرادی که صلاحیت‌شان تائید نشده است، طبق قانون ۴ روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران ارائه دهند.
وی گفت: در هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران، فرصت یک هفته‌ای هست تا شکایات بررسی شود و مجدد با هماهنگی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، نظر خود را از طریق فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به داوطلبینی که صلاحیت‌شان مورد تائید قرار نگرفته، اعلام خواهند کرد.
وی با بیان اینکه کسانی که در این مرحله صلاحیت‌شان تائید نشود، فرصت دارند تا به شورای نگهبان شکایت کنند، ابراز کرد: شورای نگهبان در نهایت نظر خود را به افراد اعلام می‌کند.
میراشرفی همچنین درباره زمان اعلام اسامی نهایی گفت: پس از طی این مراحل و اعلام اسامی به شورای نگهبان و همچنین پس از طرح شکایات و بررسی آن در این شورا، اسامی از طریق فرمانداری‌ها و هیئت‌های اجرایی اعلام خواهد شد.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه تهران در پایان پیرامون تعداد اعضای کمیته‌های نظارتی اظهار داشت: تعداد اعضای کمیته‌های نظارتی در استان ۵ نفر و در شهرستانها ۳ نفر هستند و طبیعتا افراد دیگری نیز در امر انتخابات همکاری خواهند کرد.
منتشر شده در :2015/12/25 - 06:12|شناسه خبر: 20883 672 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه