امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۳:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عدل هاشمی

به آن‌چه وعده دادم عمل خواهم کرد/ ظرف ۱۷ ماه آینده جاده دهدشت- پاتاوه تکمیل می شود

هاشمی‌پور با اشاره به رواج تخریب و توهین در جامعه،با بیان این‌که به عنوان پاسدار انقلاب در تحقق ارزش‌های اسلامی صادقانه حمایت کرده و می‌کنم افزود: به آن‌چه وعده دادم عمل خواهم کرد.

راه ملت: عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در جشن بزرگداشت روز جانباز که در سینمای دهدشت برگزار شده بود با اشاره به تمرکز دشمنان نظام روی اقتصاد کشورمان اظهار داشت: مسؤولان، دولت و مجلس در فراکسیون‌های مختلف بحث اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب را مورد توجه جدی قرار می‌دهند.

هاشمی‌پور تصریح کرد: نه دولت‌های اصولگرا و نه اصلاح‌طلب متأسفانه نتوانسته‌اند اقتصاد مورد نظر رهبری را تاکنون جامه عمل بپوشانند.چون اگر تحقق پیدا می‌کرد این مشکلات و معضلات را نداشتیم.

وی، افزود: همان‌طور که دیروز در جنگ سخت،همه قوا و اقشار مختلف مردمی به رهبری امام راحل جنگ را اداره کرده و جلوی تجاوز دشمن به خاک وطن را گرفتند امروز هم به صف شویم و اقتصاد را سامان دهیم.

هاشمی‌پور با اشاره به رواج تخریب و توهین در جامعه،با بیان این‌که به عنوان پاسدار انقلاب در تحقق ارزش‌های اسلامی صادقانه حمایت کرده و می‌کنم افزود: به آن‌چه وعده دادم عمل خواهم کرد.

وی،افزود: اولین اقدام در توسعه کهگیلویه،خروج از بن‌بست است که در این راستا اقداماتی را پیگیری کردم.

هاشمی‌پور تصریح کرد: با شناختی که از وزارتخانه‌ها داشتم، جلسات مختلفی در پیگیری پروژه‌های چهار شهرستان انجام دادم و در آینده به صورت ماهانه گزارش ارائه می‌دهم.

منتخب کهگیلویه بزرگ،عنوان کرد: ۱۵ کیلومتر از جاده ترانزیتی پاتاوه به دهدشت از کوه پات تا رودخانه مارون برنامه‌ریزی شده و با عملیاتی شدن ظرف ۱۷ ماه آینده این پروژه جمع خواهد شد.

وی،به پیگیری دیگر پروژه‌های حوزه انتخابیه اشاره و تصریح کرد: جاده طسوج،چاسخار،پروژه آب لیکک، نیترات دیشموک،تأمین آب دهدشت غربی،خط لوله پتروشیمی و سیمان سپو اقداماتی رایزنی‌هایی انجام شده و اقداماتی صورت خواهد گرفت.

هاشمی‌پور با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه آب لیکک در سال ۹۰، با بیان اینکه تاکنون یک شاخه لوله در این پروژه کار نشده است،تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۵۵ کیلومتر لوله امسال در این پروژه کار خواهد شد و سال ۹۵ پروژه باید تکمیل شود.

به گفته هاشمی‌پور خط لوله پتروشیمی دهدشت از رودخانه مارون شروع شده و منابع مالی این پروژه در صندوق توسعه ملی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از ما خدمت صادقانه و نه شعار می‌خواهند،عملیاتی شدن وعده‌ها را در صادقانه بودن خدمت خواند و گفت: دلیل عقب‌ماندگی کهگیلویه، عمق محرومیت است./فارس

منتشر شده در :2016/05/12 - 08:05|شناسه خبر: 27071 948 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه