امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۵:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کمیسیون انرژی را انتخاب می کنم/ عملیات اجرایی جاده پاتاوره- دهدشت پس از ۲سال وقفه آغاز شد

نماینده شهرستانهای کهگیلویه-بهمئی-چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی گفت:از مجموع ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل محور دهدشت-پاتاوه با رایزنی با سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مبلغ۵۰میلیارد تومان برای سال جاری اختصاص یافت وعملیات اجرایی آن پس از ۲سال وقفه آغاز شد

 

راه ملت: نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون انرژی را برای فعالیت خود در مجلی دهم بعنوان اولویت انتخاب کرده ام.

عدل هاشمی پور گفت:سابقه فعالیت ۱۷ساله ام در این زمینه و برخورداری بخشهایی از حوزه انتخابیه ام از منابع نفت وگاز باعث این انتخاب شد.

وی گفت:اولویت دوم نیز کمیسیون عمران است که باتوجه به سابقه فعالیتم در قرارگاه خاتم الاانبیاء وشهرداری وحوزه سازندگی ونیاز حوزه انتخابیه ام به فعالیتهای عمرانی این اولویت شده است.

برای تکمیل جاده پاتاوه –دهدشت ۱۵۰میلیارد تومان نیاز است

نماینده شهرستانهای کهگیلویه-بهمئی-چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی گفت:از مجموع ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل محور دهدشت-پاتاوه با رایزنی با سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مبلغ۵۰میلیارد تومان برای سال جاری اختصاص یافت وعملیات اجرایی آن پس از ۲سال وقفه آغاز شد.

عدل هاشمی پور گفت: طول این محور ۱۱۰کیلومتر است که۶۳کیلومتر باقی مانده تا پایان سال۹۶تکمیل می شود.

وی گفت:با بهره برداری از این جاده محور ارتباطی خوزستان به اصفهان ازطریق کهگیلویه وبویراحمد فراهم می شود وشهرهای دهدشت- چرام-لنده ولیکک از بن بست خارج می شوند.

منتشر شده در :2016/06/04 - 11:06|شناسه خبر: 27847 958 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه