امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۸:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتقاد صریح خطیب جمعه شهر یاسوج از حقوق نجومی

حقوق های نجومی مسئولان خیانت به مردم است/ برخی از مسئولان فقط شعار دادن را بلد هستند

حقوق های نجومی مسئولان خیانت به مردم است/ برخی از مسئولان فقط شعار دادن را بلد هستند

خطیب جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه این حقوق‌ها خیانت به مردم و کشور است و گفت: دریافت چنین حقوق‌هایی بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است.

راه ملت:

،آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به بیان مناسبت‌های مختلف هفته آتی اشاره کرد و گفت: 28خرداد ماه یازده رمضان مصادف است با روز جهانی بیابان زدایی که در این زمینه بایدکارهای اساسی و اصولی کرد.

 

دستبرد بشربه طبیعت عامل گسترش بیابانها

وی با بیان اینکه هفت هزارو500کیلومتر از وسعت ایران را بیابان احاطه کرده است،ابراز کرد: این موضوع نشان از دستبرد بشر به منابع زیستی و قطع درختان وآتش زدن آنها است که برای آیندگان بسیار خطرناک است.

 

شهید چمران اسوه کاملی از مردان صادق بود

خطیب نماز جمعه مرکز استان به 31خرداد ماه سالروز شهادت شهید چمران اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام اسوه بزرگی از اقتدار، ولایت مداری و میهن پرستی بود که در برابر مزدوارن خائنی همچون بنی صدر فراری که در همین روز توسط مجلس شورای اسلامی عدم کفایش اعلام شد ایستاد و ملت را از لوس آنان پاک کرد.

 

قوه قضائیه تأمین کننده امنیت وآرامش

حسینی به هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه تأمین کننده امنیت آرامش وثبات در جامعه است.

 

وی قوه قضاییه را مدافع مال و جان و ناموس مردم دانست و افزود: این قوه باید بیشتر از گذشته مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند امنیت را در کشور به بهترین نحو تأمین کند.

 

عدالت از وظایف ذاتی قوه قضاییه

خطیب جمعه شهر یاسوج تحقق‌بخش عدالت در جامعه را از وظایف ذاتی نیز قوه قضاییه برشمرد و ابراز کرد: قوه قضاییه قوه ای است که حقوق فردی و اجتماعی مردم را مورد توجه قرار می‌دهد و از آن حمایت می‌کند.

 

این خبرها زیبنده حکومت اسلامی نیست

حسینی در ادامه با انتقاد شدید از برخی حقوق‌های مسؤولان در نظام اسلامی گفت: چند هفته ای است که رسانه ای شدن حقوق برخی از مسئولان دولتی آن هم به میزان میلیون و حتی میلیارد رسانه ای شده که این کار در نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه زیبنده نیست.

 

حقوق های نجومی مسئولان خیانت به مردم است

حسینی با بیان اینکه این حقوق‌ها خیانت به مردم و کشور است و گفت: دریافت چنین حقوق‌هایی بازتاب منفی گسترده‌ای در جامعه داشته است.

 

وی با اشار ه به این موضوع که برخی مسؤولان ماهانه به اندازه عمر یک کارگر حقوق دریافت می‌کنند که به هیچ عنوان با عدالت تطابقی ندارد،خاطر نشان کرد: این بی‌عدالتی محض است و باعث بروز فساد می‌شود که باید فکری به حال آن شود.

 

امام جمعه یاسوج با انتقاد از این رویه  نادرست برخی مسئولان در حکومت اسلامی ایران گفت: هر سال نیز در کشور خبری مبنی بر یک اختلاس بزرگ شنیده می‌شود که زیبنده جامعه اسلامی نیست و باید ریشه‌یابی شود که چرا چنین اختلاس‌هایی در کشور رخ می‌دهد.

 

حسینی به فرمایشات رهبری معظم انقلاب در جمع مسؤولان و کارگران نظام اشاره کرد و گفت:افطاری ساده معظم له با مسئولان نشان دهنده اوج سازده زیستی مقام معظم رهبری و یک پیام به مسئولان است.

 

مسئولان به فکر جلوگیری از رکود و بیکاری در جامعه باشند

وی به فرمایشات مهم رهبر انقلاب در جمع مسئولان اشاره کرد و گفت:همانگونه که مقام معظم رهبقری فرمودند باید برای جلوگیری از رکود و بیکاری چاره‌اندیشی شود.

 

برخی از مسئولان فقط شعار دادن را بلد هستند

امام جمعه مرکز استان با بیان این موضوع که باید در راستای تحقق در اهداف اقدام و عمل کرد و گفت: برخی از مسئولان امروز فقط شعار را بلد هستند و این در صورتی است که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خویش فرمودند اقدام و عمل باید در راستای عمل به کارها باشد.

 

آتش تروریست به دامن صاحب اصلی اش برگشته است

حسینی در ادامه  به حوادث تروریستی در آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: بالاخره آتش تروریسم که خود آمریکا بر پا کرده بود دامن آن‌ها را هم گرفت و امروز آمریکا و همپیمانش باید بدانند که روزی آتش که به جان کشورهای مستضعف انداخته بودند دامن خودش را خواهد گرفت.

 

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر

منتشر شده در :2016/06/17 - 11:06|شناسه خبر: 28185 477 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه