امروز :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

" جمنا " ضرورت جامعه است/ آبفای شهری آب آبشار یاسوج را به مردم می فروشند

" جمنا " ضرورت جامعه است/ آبفای شهری آب آبشار یاسوج را به مردم می فروشند

دهراب با بیان اینکه جمنا ضرورت جامعه است و برای شخصیت های تشکل ها و افرادی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور دارند احترام قائل هستم، گفت: از زمان شکل گیری جمنا و افرادی که در این جبهه شرکت کردند از اعضای دلسوز نظام هستند.

راه ملت:، محمد رحیم دهراب پور از فعالان سیاسی شهر یاسوج است که سابقه حضور در شورای شهری یاسوج در دوره دوم و سوم را در کارنامه خود دارد و برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج نیز کاندیدا شده است.

پایگاه خبری راه ملت: در گفت و گویی با این فعال سیاسی و علت حضورش در این دوره از انتخابات پرداخته است که در زیر می خوانید.

وی به سوابق خود اشاره کرد و گفت: افتخار دارم که یک فرهنگی هستم و همه خدمتم در این مدت به دانش اموزان، دانشجویان و دانشجو معلمان گذشت و مسئولیت تدریس داشتم و در ادامه کار در سال 79 به دوران بازنشستگی رسیدم.

دهراب پور افزود: دو دوره (دوم و سوم ) در شورای شهر یاسوج به مدت 10 سال در خدمت شهروندان بودم در دوره چهارم در شورای شهر یاسوج نبودم و در سه چهارسالی که گذشت درباره مسائل اجتماعی مردم در دو سه نهاد مردمی از جمله حمایت از زندانیان، ستاد دیه و بنیاد تعاون زندانیان مسئولیت داشتم و در زمینه مصالحه قتل، قصاص و طلاق بین مردم فعالیت کردم.

وی بیان کرد: در شواری دوم و سوم  و در چهار سالی بعد از شورای چهارم درباره قشر آسیب دیده مددجو و به ویژه خانواده آنها به طرق مختلف خدمت آنها بودم و تلاش می کنم که به رفع  مشکلات آنها بپردازیم.

 

مسئولان آبفای شهری آب آبشار یاسوج را به مردم می فروشند

دهراب پور عنوان کرد: به مسائل اجتماعی، اقتصادی و شهری در شهر یاسوج اشراف دارم به عنوان مثال آبشار یاسوج مشکلاتی متعددی دارد که برای شهروندان و گردشگران قابل قبول نیست و دسترسی مردم به آبشار فراهم نشده و طرح هایی برای دسترسی آسان در دست دارم .

وی ابراز داشت:  آبشار یعنی آب و بخشی از آب آن گرفته شده و شرکت آبفای شهری که باید آب شهر یاسوج را از چاه و باید جای دیگر تامین کند این آب را به مردم می فروشد .

 

حضور تشکل های در جامعه را ضروری می دانم 

وی ابراز داشت: حضور تشکل های در جامعه را ضروری می دانم و این تشکل ها جامعه را به حرکت در می آورد و به مردم جهت می دهند که مردم حضور حداکثری داشته باشند و بهترین گزینه انتخاب شود.

جمنا ضرورت جامعه است

دهراب با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"جمنا " ضرورت جامعه است و برای شخصیت های تشکل ها و افرادی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب حضور دارند احترام قائل هستم، گفت: از زمان شکل گیری جمنا افرادی که در این جبهه شرکت کردند از اعضای دلسوز نظام هستند.

دهراب پور افزود: این حرکتی که شکل گرفته فراگیرتر هست و جمنا یک جبهه موجه هست و این به معنای این نیست که سایر جبهه ها موجه نیست .

وی ابراز داشت: جمنا برای اولین بار در بحث مردمسالاری دینی یک نمونه عینی است و می توان گفت که از دوران شکوهمند انقلاب تاکنون چنین حرکتی که از پایین به بالا و از مردم شروع کردند یک حرکت جدید است.

احمدی نژاد خود باید پاسخگو باشد

وی در خصوص ورود احمدی نژاد به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز گفت:  در زمان فعلی نمی توان از حضور احمدی نژاد صحبت کرد. حضرت آقا فرمودند به صلاح نیست ورود پیدا کند و اینکه آمدند را خود باید پاسخگو باشد.

دهراب پور افزود: در دوره نهم و دهم مسئول ستاد احمدی نژاد بودم و دوره مربوط به احمدی نژاد و اقداماتی که انجام داده اند را خودشان باید پاسخگو باشند.

وی گفت: رهبری فرمودند من معتقد به اصولگرایی اصلاح طلبانه هستم.

 

آمارها بر سر سفره مردم جایگاهی ندارد

وی درخصوص عملکرد دولت یازدهم نیز گفت: همه دولت ها وقتی سرکار می آیند دوست دارند خوب عمل کنند و شرایطی که از قبل وجود داشته و بعد از ان ایجاد می شود نتوانند در چهارچوب منویات رهبری و خواسته های خود خوب عمل کنند.

دهراب پور افزود: همانطوری که امام و رهبری فرمودند هرکسی که رئیس جمهور شود باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی ابراز داشت: کسانی که به عنوان همراهان فکری هستند باعث ایجاد مشکل برای دولت ها می شوند و در دولت قبل و فعلی نیز وجود داشته است و در چنین مواردی بحث اصولگرایی و اصلاح طلبی مطرح نیست و فرصت طلبی است.

این کاندیدای شورای شهر یاسوج بیان کرد: در دولت ها همیشه این فرمول به کار گرفته می شود که اگر دولت قبلی بد عمل کرد و دولت فعلی هم همان راه را در پیش بگیرد.

وی درخصوص امارهای دولت نیز گفت: آمارها بر سر سفره مردم جایگاهی ندارد و اگر منویات رهبری مورد توجه قرار گیرد همه مشکلات ما در داخل و خارج حل می شود.

 مدیریت استان برگرفته از سیاست های دولت مرکزی است

 دهراب پور در خصوص عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم مدیریتی وی نیز گفت: مدیریت استان برگرفته از سیاست های دولت مرکزی است و همه دولت ها دوست دارند خوب عمل کنند اما اینگونه نمی شود.

وی افزود: استاندار و برخی مدیران قصد دارند کار کنند اما برخی تصمیم گیری ها برای آنها موجب می شود که خوب عمل نکنند.

ادامه این گفت و گو را در روزهای آینده دنبال کنید.

انتهای پیام/200

 

 

 

 

منتشر شده در :2017/04/16 - 10:04|شناسه خبر: 31601 556 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه