امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۵۴:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری از شرکت آ سه 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برای بررسی مسائل زیست محیطی شرکت آ سه به صورت میدانی از این شرکت بازدید کرد.

راه ملت: سید حشمت اله صمیمی دوست که نمایندگانی از اداره کل محیط زیست، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و شهرک های صنعتی استان در این بازدید حضور داشتند گفت: این بازدید به منظور درخواست محیط زیست استان در راستای رعایت مسائل زیست محیطی است.

وی اظهار داشت در این بازدید میدانی پس مشاهدات و بررسی های به عمل آمده با توجه به اینکه کلیه اقدامات زیست محیطی لازم از طریق واحد آ سه صورت پذیرفته بود، مشکل خاصی وجود نداشت.
صمیمی دوست تصریح کرد در این بازدید مقرر شد که این شرکت در راستای رعایت مسائل زیست محیطی اقدامات عملی در خصوص رعایت کامل و همیشگی مسائل زیست محیطی را به اداره کل محیط زیست استان اعلام نماید.
به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این بازدید مصوب شد که اداره کل محیط زیست استان به منظور رعایت مسائل زیست محیطی نسبت به معرفی مکان مناسبی جهت تخلیه پسماند شرکت آ سه اقدام کند.
شرکت آ سه واقع در شهرک صنعتی بلکو یاسوج  تولید کننده پودر وعصاره شیرین بیان و یکی از واحدهای تولیدی دارای صادرات به برخی از کشورهای خارجی است.
منتشر شده در :2019/09/28 - 12:09|شناسه خبر: 42782 604 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه