امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۴:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۱۱۲۲ مورد آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۱۲۲ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۱۲۲ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، در سال گذشته ۱۱۲۲ مورد بازرسی و آزمون از نازل‌های عرضه سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال ۹۹ انجام داده است.

رحمتی بیان داشت: صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و بصورت فصلی باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد در این بازدید و بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این برنامه به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و در اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می گیرد.

منتشر شده در :2021/04/08 - 09:04|شناسه خبر: 63982 233 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه