امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۳:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه:

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه اجرا شد/ دستگیری ۹ قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش راه ملت: سرهنگ بهنام زمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه با متهمان و سارقان تحت تعقیب و متواری و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، این طرح به مدت یک روز در دستورکار مجموعه یگان‌های این فرماندهی قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با حضور نماینده دادستانی اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در نقاط مختلف از جمله ورودی و خروجی شهرستان کردند.

زمانی با اشاره به اینکه مأموران در اجرای این طرح ۶٣ دستگاه خودروی متخلف را توقیف و ١۴۶ مورد اعمال قانون داشتند، از کشف ١۴ قبضه سلاح، ۶٢ لیتر مشروبات الکلی، ۴٠٠ گرم انواع مواد مخدر، ۴ حقه وافور، ٢ عدد شوکر، ٣ عدد افشانه دفاع شخصی، ٣۵٣ عدد انواع فشنگ، ۶٧ عدد انواع سلاح سرد خبر داد.

وی افزود: در این راستا ٣٧ نفر متهم، ٩ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ١۶ نفر معتاد، ۵ نفر سارق نیز دستگیر و در همین راستا خودروهای توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه این طرح با هماهنگی مرجع قضائی ادامه دار خواهد بود، بیان داشت: شهروندان ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی سارقین و فروشندگان مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را از طریق پل ارتباطی ١١٠ به پلیس اطلاع دهند.

 

منتشر شده در :2022/08/22 - 09:08|شناسه خبر: 78751 177 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه