امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۵:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ افتتاح گازرسانی ۱۰ روستا شبلیز در دنا و ۲۶ روستا در لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور

طرح گازرسانی به ۱۰ روستا شبلیز در دنا و ۲۶ روستا در لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد در ششمین روز هفته دولت با حضور وزیر کشور افتتاح می‌شود.

ریحان بهادر در گفتگو با خبرنگار راه ملت با بیان اینکه این پروژه به نمایندگی از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: پروژه زیلایی شهرستان مارگون شامل ۲۸ روستا و ۴۰ پاره روستا است که امروز با حضور وزیر کشور مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر که شامل ۴ هزار و ۴۵۰ خانوار می‌شود از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بهادر اعتبار اولیه پروژه را یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برشمرد‌ و افزود: این پروژه تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، بیان کرد: این پروژه شامل گازرسانی به روستاهای برآفتاب، جلاله،پوله، زیرنا و….می‌شود‌.

بهادر در خصوص پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان دنا (مجموعه روستاهای شبلیز)، نیز، بیان کرد: این پروژه شامل ۱۰ روستا از جمله سیرون، چشمه ریزک، تنگ ارزن، ده امیر بهادر و…با جمعیت ۱۸۰۰ نفر است.

وی اعتبار پروژه را ۱۰۵ میلیارد ریال با متراژ ۳۰ کیلومتر پلی اتیلن برآورد کرد.

منتشر شده در :2022/08/29 - 01:08|شناسه خبر: 79076 227 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه