امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۰:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رتبه برتر حوزه مدیریت بحران در جذب تسهیلات کشاورزان خسارت دیده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به اعلام سازمان مدیریت بحران کشور حوزه مدیریت بحران این استان جزء سه استان برتر در زمینه تسهیلات کشاورزان خسارت دیده قرار گرفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ علیرضا نیک روز در نشست با بانک های عامل استان که با حضور مدیرکل بیمه سازمانی سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه تسهیلات سیل مانسون به پنج بانک استان ابلاغ شده گفت: مبلغ اعلام شده به استان ۳۵۰ میلیارد تومان است لذا بانک ها پرداخت تسهیلات سیل مانسون به خسارت دیدگان بخش کشاورزی را سرعت دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تسهیلات خشکسالی سال های ۹۹-۱۴۰۰ علی رغم صدور بخشنامه پرداختی از سوی بانک های استان انجام نشده بود.
وی از کسب رتبه برتر ستاد مدیریت بحران استانداری خبر داد و گفت: طبق اعلام سازمان مدیریت بحران کشور، حوزه بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر در زمینه جذب تسهیلات بند خ ماده ۳۳ قاتون برنامه توسعه را کسب کرد.
مدیرکل بیمه و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور هم گفت: امسال بنا به تاکید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گزارش عملکرد استان ها به تفکیک کد ملی اشخاص و حوزه فعالیت بحران گرفته و مکاتبات زیادی انجام شد.
حسین رزاززاده بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی بود که به مکاتبات سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص عملکرد و بازخوردی که از آنها می خواستیم پاسخ داد، بنابراین در امتیازات حوزه امهال حداکثر امتیاز به این استان داده شد.
وی عنوان کرد: نامه ای از طرف رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای استاندار و حوزه مدیریت بحران ارسال و اعلام شد که این استان در میان سه استان برتر در زمینه تسیهلات بند خ قرار گرفت.

منتشر شده در :2023/06/24 - 08:06|شناسه خبر: 85585 102 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه