امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۴:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه‌ها انجام می‌شود

ملاقات مردمی قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روزهای دوشنبه هر هفته انجام می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مدیرکل کمیته امداد استان، روزهای دوشنبه هر هفته آماده پاسخگویی به درخواست های مددجویان و دیگر نیازمندان و ملاقات چهره به چهره با آنها است.
وی تصریح کرد: برنامه ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، روزهای دوشنبه هر هفته تا پایان وقت اداری در دفتر مدیرکل برگزار می‌شود.
مظاهری بیان کرد: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنان در سرفصل های مختلف از جمله درمان، مسکن، فرهنگی، اشتغال و سایر موارد،  ملاقات عمومی مدیرکل، بدون واسطه با مراجعین انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل ایجاد اعتماد مردمی، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران دستگاههای اجرایی است، افزود: تسهیل درخدمات‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح رضایت ‌مندی جامعه هدف و افزایش میزان اعتماد آن ها به کمیته امداد، از مهمترین اهداف و سیاست های این نهاد است.
شایسته ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۵۰ نفر از مددجویان و افراد نیازمند در روزهای دوشنبه به صورت حضوری با مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دیدار، مشکلات خود را مطرح کرده اند.
انتهای پیام

منتشر شده در :2023/09/12 - 10:09|شناسه خبر: 87790 123 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه