امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۵:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

امروز جمهوری اسلامی باوجود همه تهدیدات، فشارها، تخریب ها و دشمنی ها جز امن‌ترین کشورهای دنیاست

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها حماسه آفرینی ها و استقامت مردم ما در طول انقلاب اسلامی بخصوص در این هشت سال به یاد ماندنی است، در هشت سال دفاع مقدس که منظومه ای از رشادت‌ها و حماسه آفرینی هاست.

به گزارش راه ملت؛ سردار حمید خرم‌دل در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد که در بلوار بویراحمد یاسوج برگزار شد، افزود: در طول دفاع مقدس هیچ قشری نبود که نقشی در این دفاع ارزشمند و مقدس و ماندگار نداشته باشد، فلسفه این مقدس بودن همین است که همه با نگاه الهی و نگاه دینی در این حماسه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به قدرت نیروهای مسلح اظهارکرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مطرح شد که نیروهای مسلح ایمن ساز هستند وامنیت را برقرار می‌کنند و قابل تقدیر هستند و فرمودند نیروهای مسلح جزء نوامیس حتمی هر جامعه هستند و حضور و وجودشان از عناصر اصلی است که بدون آن یک جامعه سرپا نمی‌ماند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز لحظه ای از این وظیفه سرباز نزدند و در استان نیز شاهد هستیم که شبانه روز در هر ساعتی مشغول خدمت هستند، گواه این ادعا نیز شهدای اخیر ماست.

خرم‌دل تصریح کرد: بسیجیان قهرمان ما چه در جهاد فرهنگی چه در جهاد امنیتی و نظامی، نیروهای وزارت اطلاعات شبانه روز حضور دارند، ارتش قهرمان ما نیز به همین شکل در دریا، زمین و آسمان امنیت می‌سازد، سپاه رشید و قدرتمند ما در داخل و خارج از کشور مرزداری می کنند و از کیان انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند، امروز سپاه و تیپ ۴۸ فتح در شمال غرب مشغول اجرای ماموریت مرزداری است.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی باوجود همه تهدیدات، فشارها، تخریب ها و دشمنی ها جز امن ترین کشورهای دنیاست مردم با هر قومیت و مذهبی در این جغرافیا با امنیت طی طریق می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از دلایل حسادت‌هایی که به کشور می شود همین امنیت پایدار کشور است. کشورهای اطراف را نگاه کنیم در چه وضعیتی هستند هدف اصلی آنها تخریب جمهوری اسلامی است و امروز شاهد هستیم همه این دشمنی ها به شکست انجامیده و امروز بیش از گذشته قدرتمند هستیم.

خرم دل با بیان اینکه امروز شاهد افول و اضمحلال رژیم صهیونیستی و آمریکا هستیم، تصریح کرد: اهداف این رژیم جنایتکار گرفتن سرزمین ما بود که ناامید شدند، به عنوان سربازان ولایت به عنوان مردم رشید و بصیر استان کهگیلویه و بویراحمد که نقش گرانسنگی در دفاع مقدس داشتند و امروز هم نقش آفرین هستند اعلام می کنیم که حضرت آقا، ما از انقلاب و جمهوری اسلامی و از مرزهایمان تا پای جان پاسداری می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز جوانان ما با بصیرت و آگاهی بیشتر آماده اجرای ماموریت و فرمان مولای خودشان هستند و این نشان دهنده شکوه و عظمت جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دستگاه‌ها و ادارات از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، صدا و سیما و مردم نیز تشکر می‌کنم، از مردمی که سال گذشته پوزه دشمن را به خاک مالیدند و امسال نیز با قدرت حضور دارند تشکر می کنم.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2023/09/22 - 08:09|شناسه خبر: 87902 89 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه