امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۸:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خبر خوب شهردار یاسوج / انجام مطالعات احداث زیرگذر در سه نقطه پر ترافیک یاسوج

شهردار یاسوج، گفت: طرح های مطالعاتی احداث زیرگذر در میدان های جهاد،آریوبرزن و انقلاب این شهر انجام شده است‌.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا، کیوان آشنا در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه احداث زیرگذر و روگذر از مهمترین راهکارهای باز شدن گره های ترافیکی یاسوج به عنوان یکی از مشکلات کهنه مرکز کهگیلویه و بویراحمد است از مسوولان خواست تا برای تخصیص اعتبار به منظور اجرای این طرح ها چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه احداث یک معبر به طول یک کیلومتر و عرض ۱۵متر در منطقه بنسنجان و میدان جهاد شهر یاسوج کمک زیادی به کاهش ترافیک در این منطقه کرده تاکید کرد: می توان با اجرای طرح های کارشناسانه به کاهش این معضل کمک کرد.

آشنا تصریح کرد: برای تقویت زیرساخت های ترافیکی بولوار انقلاب شهر یاسوج توافق اولیه به منظور تامین زمین انجام گرفته اما تملک آن در گرو جابه جایی ۳۰ قبر در آرامستان منطقه زیرتل است.

وی خاطرنشان کرد:جابه جایی قبوری که کمتر از ۳۰ سال از دفن درگذشتگان در آن می گذرد نیازمند مجوز است که به همین علت تملک زمین معطل مانده است.

شهردار یاسوج با یادآوری اینکه مجموع بودجه پیش بینی شده برای شهرداری یاسوج در سال جاری پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد بوده که تنها سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن محقق شده تاکید کرد: اعتبارات شهرداری پاسخگوی نیاز توسعه این شهر گردشگر پذیر نیست.

آشنا عنوان کرد: همچنین توافق های اولیه برای تملک یکهزار متر مربع زمین در خیابان جمهوری به ارزش پنج هزار میلیارد ریال انجام گرفته اما تحقق آن نیازمند مجوز کمیسیون ماده پنج است.

وی با اشاره به امکان افزایش قیمت زمین و فسخ شدن توافق های انجام شده از سوی مالکان از مسوولان خواست تا نسبت به تعیین تکلیف این موضوع مهم اهتمام کنند.

شهردار یاسوج ابراز کرد: همچنین برای کاهش گره های ترافیکی ۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر افزوده شده است.

آشنا خاطرنشان کرد: اختصاص ۳۰ دستگاه ون از دیگر نیازهای رفع مشکلات گره های ترافیکی یاسوج است که پیشنهاد آن به سازمان حمل ونقل شهرداری مطرح شده است.

براساس آخرین آمار شهر یاسوج و مناطق اطراف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۵۰ هزار نفر جمعیت

منتشر شده در :2024/01/29 - 03:01|شناسه خبر: 89426 88 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه