امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۲:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

واکنش رئیس ستاد بهرامی، در خصوص انتشار مطلبی با هدف تفرقه‌افکنی/رعایت اخلاق اولویت نخست ستاد انتخاباتی “راه روشن فردا” است

رئیس ستاد محمد بهرامی در خصوص انتشار یک مطلب در یکی از سایت های استان که قصد ایجاد نفاق و تفرقه بین هواداران غلام محمد زارعی و جریان راه روشن فردا را داشت واکنش نشان داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیک ملت؛ سیدرضا آذرگون در گفت و گو با خبرنگاران، ظهار داشت : یادداشتی را در یکی از رسانه های استان که حاوی تعریف و تمجید از دکتر بهرامی و حمله غیرمنصافه به جناب حاج زارعی بود مطالبه کردم که در همان نگاه اول به شیطنت و بی اخلاقی نویسنده و رسانه منتشر کننده پی بردم .

رئیس اسبق جهادکشاورزی شهرستان بویراحمد ادامه داد : هر فرد عادی که این مطلب را خوانده باشد براحتی از قصد و نیت نویسنده و رسانه منتشر کننده اطلاع پیدا خواهد کرد .

آذرگون افزود :دکتر بهرامی و هوادران ایشان همواره برای تمامی رقیبان خود احترام قائل بوده که شخصیت جناب زارعی و هواداران ایشان برای همه ما با ارزش بوده و در عرصه رقابت انتخاباتی با ایشان و دیگر کاندیداها رعایت اخلاق و احترام به همه داوطلبان عزیز اولویت اول برای ستاد انتخاباتی راه روشن فردا است .

وی گفت : تقاضا دارم از مردم عزیز فریب این شیطنت های رسانه ای و بی اخلاقی برخی از هواداران کاندیداها را نخورند چرا که مهم ترین اصل برای همه ما مردمداری ، رقابت اخلاق مدارانه در میدان است و رسانه ها نیز بدانند دوران این ترفندهای تفرقه افکنانه در عصر تکنولوژی و ارتباطات به لحاظ آگاهی مردم به سر آمده و هر نوشته ای را بدون تعمل و تعمق براحتی نخواهند پذیرفت .

آذرگون گفت : هواداران ما همانند شخص حاج زارعی و طرفداران ایشان در رقابت های انتخاباتی اخلاق را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

منتشر شده در :2024/02/08 - 10:02|شناسه خبر: 89710 96 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

  1. شیوا گفت:

    با احترامی که برای حاج زارع قائل هستیم رای ما این دوره بهرامی هست اکثر حامیان حاج زارع این دوره به بهرامی پیوستند هرچند حاج زارع انسانی بزرگ هستند

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه