امروز :دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۸:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد؛

ضرورت ورود خیرین به ساخت هنرستان و ترویج مهارت‌آموزی در استان

سرپرست آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود نواقصی مانند پایین بودن زیرساخت‌های مراکز آموزشی هنرستانی در شهرهای مختلف استان خواستار ورود خیران نیکوکار برای کمک به تقویت امکانات آموزشی هنرستان‌ها در استان شد.

به گزارش راه ملت؛ محمد جمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و خوابگاهی به ویژه در شهر مهاجرپذیر یاسوج و وجود نواقصی مانند پایین بودن زیرساخت های مراکز آموزشی هنرستانی در شهرهای مختلف استان از خیران نیکوکار خواست تا برای کمک به تقویت امکانات آموزشی مدارس این خطه پیش قدم شوند.

سرپرست آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اهمیت امکانات مناسب برای تربیت معلمان جدید،خاطرنشان کرد: تکمیل ۲ مجتمع خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان استان موضوع دیگری است که نیازمند حمایت خیران است.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۳ طرح آموزشی در قالب ۷۰۰ کلاس درس در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است اما با وجود این تلاش ها هنوز نواقص زیادی وجود دارد.

جمالی بیان کرد: همچنین در دولت سیزدهم بیش از یک هزار میلیارد ریال برای تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، هنرستان نها، گرمایشی و سرمایشی هزینه شد.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آموزَشی و کمک سرانه مصرفی ۷۲ هنرستان در ۲ سال اخیر جذب و توزیع شد.

سرپرست آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد گفت:سه هزارو ۱۸ آموزشگاه با ۱۷۲ هزار دانش آموز در قالب ۹ هزارو ۴۰۷ کلاس درس در استان وجود دارد.

منتشر شده در :2024/06/15 - 11:06|شناسه خبر: 91646 34 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه