امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۰:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ترخیص بیماران کهگیلویه و بویراحمدی قبل از موعد به‌دلیل کمبود تخت بیمارستان

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیماران در این استان به‌دلیل کمبود تخت بیمارستانی قبل از موعد ترخیص می‎شوند.

راه ملت: محمدرضا نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: فضاهای موجود بیمارستان‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد جوابگوی بیماران نیست و مجموعه عوامل بیمارستان مجبور به ترخیص قبل از موعد بیمار هستند.

وی خواستار تسریع در روند اجرایی بیمارستان شهید جلیل یاسوج شد و افزود: دولت با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به تکمیل و تجهیز بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی یاسوج اقدام کند زیرا یکی از مهمترین نیازهای مردم این استان داشتن فضای مکفی بیمارستانی است.

نیکبخت افزود: بسیاری از بیماران این استان برای مداوا مجبور به سفر به استان‌های مجاور از جمله شیراز و اصفهان هستند که این اقدام سبب افزایش هزینه‌های دوا و درمان مردم می‌شود در حالی طبق آمارهای ارائه شده توسط مسئولان متولی پس انداز مردم استان ناچیز است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مجمع در مرحله نخست اقدام به شناسایی بیمارانی می‌کند که صدای دردشان را کسی نمی‌شنود، تصریح کرد: همرا‌ه‌سرای بیمار در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در دستور کار مجمع خیرین سلامت استان است.

نیکبخت با تاکید بر اینکه دولت سرمایه لازم برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان در بخش‌های مختلف را ندارد گفت: ورود خیرین به بحث بهداشت و درمان سبب توسعه این بخش می‎شود به طوری هم اکنون مرکز بهداشتی و درمانی سوق از توابع شهرستان کهگیلویه توسط خیرین در دست ساخت است.

منتشر شده در :2016/08/29 - 10:08|شناسه خبر: 29474 1023 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه