امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۶:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس در استان/عملیات اجرایی فاز نخست “باغ موزه دفاع مقدس” کهگیلویه و بویراحمد سال ۱۴۰۰ به اتمام می رسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در استان نیازمند تامین اعتبار و همراهی شهرداری به عنوان دستگاه مجری هستیم.

راه ملت: به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج؛ سرهنگ امیر عباس آسمند امروز و در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برای هفته دفاع مقدس امسال اجرای ۵۰ برنامه با یک هزار ریز برنامه از جمله رژه اقتدار نیروهای مسلح، همایش پیاده روی، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، برپایی نمایشگاه، یادواره شهدا، افتتاح یادمان شهدای گمنام و رونمایی از کتاب پیش بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته کودک و نوجوان خبر داد و افزود:این کمیته با هدف آشنایی این نسل با فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است.

وی ابراز کرد: عملیات طریق القدس توسط رزمندگان تیپ همیشه سرافراز ۴۸ فتح در دهکده دفاع مقدس واقع در ساحلی یاسوج تا پایان هفته دفاع مقدس برای آحاد مردم در عصرها شبیه سازی می‌ شود.

آسمند یکی از وظایف حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را چاپ کتاب در این زمینه عنوان کرد و گفت: چاپ ۵۰ کتاب مکتوب و ۱۰ مورد نیز صوتی برای امسال در دستور کار بوده که ۳۵ مورد تاکنون به اتمام رسیده و تعدادی از آن‌ها در حوزه پژوهش، شعر، خاطره، فیلم نامه و نمایش نامه در این هفته رونمایی می‌ شود.

وی از برگزاری یادواره 《۲۰۲ شهید ارتش استان》خبر داد و افزود: همایش زن و دفاع مقدس نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

آسمند در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: نشست های تخصصی با موضوع 《گام دوم انقلاب》با حضور جمعی از نخبگان فرهنگی و اجتماعی و خبرنگاران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس به کندی پیش می رود، اظهار داشت: عملکرد شهرداری یاسوج در اجرای این پروژه رضایت بخش نیست.

آسمند افزود: این پروژه در آبان ماه ۹۷ و در زمینی به مساحت ۱۳ هزارمترمربع کلنگ زنی شد و براساس قول مسئولان مقرر شده بود که فاز نخست آن تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

مدیرکل حفظ آثار بیان کرد: امیدواریم این پروژه همچون سایر طرح های نیمه تمام؛ نیمه کاره رها نشود.

وی از تدوین “دانشنامه استانی دفاع مقدس” در استان خبر داد.

منتشر شده در :2019/09/21 - 06:09|شناسه خبر: 42533 597 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه