امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۴:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ فوت یک نفر در کهگیلویه و بویراحمد در اثر کرونا/ افزایش شمار قربانیان به یک هزار و ۱۰۸ نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه با فوت ۱ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۰۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه با فوت ۱ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۰۸ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد غلام نژاد افزود: هم اکنون ۶۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۷ نفر مبتلای قطعی و۱۱نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴ هزار و ۹۰۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: از ۵۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است حدود ۲۵ درصد موارد مثبت بودند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

دکتر غلام نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست و گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

منتشر شده در :2022/03/20 - 02:03|شناسه خبر: 72303 245 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه