امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۳:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبرداد؛ افزایش بخش‌های جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در آینده نزدیک

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از افزایش بخش‌های جدید این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی جلسه کمیته آموزش با حضور سرپرست و مدیر بیمارستان ، مدیران گروهای جراحی ،عفونی ،داخلی،ارولوژی،و‌ چند تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه ،کارشناسان حوزه آموزشی و پژوهشی پزشکی ،و مسولین واحد‌های مختلف بیمارستان در سالن کنفرانس مدیریت بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکترسعادت محرابی عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیر گروه جراحی به بیان اینکه آموزش و پژوهش در کنار هم دیگر کامل میشود اشاره کرد و گفت با توجه به اینکه از نظر چارت سازمانی حضور رزیدنت ها در فیلد های مختلف میتواند کمک شایانی به بهبود خدمات رسانی به ذینفعان نماید گفت تمام تلاش مجموعه دانشگاه این است که در تمام بیمارستانها باتوجه به نوع خدمات که به بیماران ارائه میشود رزیدنت به تعداد بیماران بربالین آنان حضور داشته باشد.
وی نظارت و کنترل ،آموزش و پژوهش را مهم ارزیابی کرد و گفت با توجه به اینکه لازمه هر کاری آموزش به دانشجویان است میطلبد که معاونت آموزشی نسبت به این موضوع دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

در ادامه این جلسه خانم دکتر عباسی لرکی به بیان ارائه خدمات رسانی به ذینفعان و حوزه آموزش پزشکی توسط رزیدنت ها و همچنین حضور مستمر تمام پزشکان در فیلد های مختلف بیمارستان برای درمان و کاهش بار ترافیکی بیماران و همچنین ارتقاء سطح خدمات علمی و آموزشی به دانشجویان پزشکی میتواند کمک شایانی به مجموعه درمان نماید.
دکتر فاضلی متخصص بیماریهای عفونی هم در این جلسه به بیان دیدگاه های خود در خصوص ارائه خدمات رسانی مطلوب به ذینفعان گفت تمام تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان باید بهبود کیفیت و آماده سازی فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی برای حضور رزیدنت ها در رشته مختلف برای آموزش و توانمندی آنان بر بالین بیماران باشد.
وی نبود پزشک و رزیدنت یعنی اینکه ما از نظر آموزشی و اعتبار بخشی شرایط مساعدی نداریم لذا میطلبد همکاران عزیز و مدیران گروهای مختلف در این زمینه همکاری با بیمارستان ها را داشته باشند.
بعد از صحبت های مدیران گروهای پزشکی در این جلسه دکتر نیازی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی از حضور پررنگ مدیران گروهای پزشکی و همچنین مدیران پژوهشی ،اموزشی و فیزیک هسته ای و کارشناسان حاضر در جلسه گفت ، پزشکان، پرستاران و تمامی کادر درمان و پرتلاش خدماتی که در این بیمارستان به همه مراجعین ارائه میگردد به عنوان بهترین سند افتخار ماندگار است.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی بابیان اینکه این مرکز با سابقه طولانی به ارائه درمان بیماران در فیلد های مختلف و با تحقیق و پژوهش،و آموزش به دانشجویان به صورت مستمر ارائه می نماید خاطر نشان کرد برای دستیابی به یافته های جدید دنبال این باشیم که روزنه جدیدی باز شود تا خللی در روند خدمات رسانی به ذینفعان موجب سردرگمی آنان نشود.
وی با بیان اینکه در طی هفته های آینده بخشهای جدیدی به این بیمارستان انتقال یا اضافه خواهد شد گفت مجموعه مدیریت بیمارستان تمام هم غمشان این است که بهترین خدمات به بیماران ارائه گردد تا شاهد رضایتمندی بیماران از بیمارستان باشیم.
وی سپس از فراهم نمودن تجهیزات پزشکی واضافه شدن پزشکان متخصص و فوق تخصص برا بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان و حذف ترانسفر بیماران به استانهای همجوار و درمان بیماران در مرکز استان خبر داد.

دکتر نیازی با بیان اینکه ما میتوانیم سطح خدمات علمی و آموزشی و پژوهشی در زمینه های مختلف را ارتقاء دهیم خاطر نشان با کمک شما عزیزان این کار دور از دسترس نیست .

دکتر نیازی در پایان از کمبودها در زمینه های مختلف گفتند و خاطرنشان کرد مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی مجرب و متعهد و متخصص است که ما از داشتن این سرمایه ارزشمند بهرمند هستیم و میطلبد بقیه کمبودها را مرتفع نمود به شرط همکاری و مساعدت همه عزیزان فلذا اگه جای در حوزه آموزشی و پژوهشی و سایر موارد کمبودی احساس شد میطلبد که بصورت تعامل و گفتگو این مقوله حل فصل شود تا شاهد یک سازمان مستحکم و ایدآل برای ذینفعان باشیم.
در پایان کارشناسان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود در خصوص ارائه خدمات رسانی مطلوب و مناسب به ذینفعان پرداختند.


منتشر شده در :2022/07/28 - 04:07|شناسه خبر: 77569 432 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه