امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۶:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انتصاب مدیرکل جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد 

با اعلام حسین کلانتری، اسماعیل کیهان به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران حسین کلانتری در دیداری که حسن عمرانی معاون حقوق امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور با وی داشت، گفت: برخودار شدن از آموزش های تخصصی، برنامه ریزی برای اقدامات  پیشگیرانه و برقراری تعامل بیشتر بین مسئولین دستگاه های مختلف استان با دیوان محاسبات، نگاهی حرفه ای و ضرورتی اجتناب ناپذیر در حوزه فعالیت ها و وظایف دیوان محاسبات می دانم.

استاندار با بیان اینکه، مدافع قاطع تعامل، برنامه های پیشگیرانه و تعامل بین دیوان محاسبات با دستگاه های اجرایی و اجرای قانون هستم، ابراز داشت: نباید شجاعت را از مدیر گرفت و در انجام فعالیت ها و امور نباید زمینه ترس برای مدیر ایجاد شود تا بتواند در کنار آموزش ها و تسلط بر قانون به خوبی کارها را به پیش برد و در اجرای آنها شتاب بخشد.

کلانتری با بیان اینکه، دیوان محاسبات تلاش های محوری در اعتماد سازی و نظم دهی مالی دارد، تاکید کرد: همراه با قانون هر چه تعامل بین دستگاه اجرایی و دیوان محاسبات بیشتر باشد، قطعا تخلفات اداری کمتر و پیشگیری و فرآیند رسیدگی از آن سهل تر می شود.

استاندار با اشاره به اینکه، باید در حوزه کاری برای صیانت از بیت المال و جلوگیری از هدر رفت آن و کاهش زیان و ضرر های مالی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هم صورت پذیرد، تصریح کرد: اطلاع رسانی همراه با رعایت ملاحظات و آموزش ها با توجه به تخصصی و حرفه ای بودن دیوان محاسبات، می تواند محدودیت هایی که احساس می شود را برطرف سازد.

کلانتری از زحمات ابراهیم مرادیان مدیرکل سابق دیوان محاسبات استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیر کرد و گفت: مرادیان کار بلد، تخصصی و روی اصول کوتاه نمی آمد و این ارزشمند است.

استاندار از اسماعیل کیهان به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان هم تقدیر کرد و گفت: انتظار است با این تغییر و تحول در حوزه مدیریتی استان کارها با انرژی بیشتر و کاربردی تر به پیش روند و شاهد پیشرفتی همراه با فرآیندی پیشگیرانه و با تعامل بهتر و بیشتر در این عرصه باشیم.

معاون حقوق امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور هم گفت: دیوان محاسبات کشور در مسیر پیشگیری از تخلفات گام بر می‌دارد و منتظر نمی‌ماند تا تخلفی صورت بگیرد و بعد به مقابله بپردازد.

حسن عمرانی افزود: برای برون رفت دستگاه‌های اجرایی از معضلات، تخلفات، عدم سوء استفاده از بیت‌المال و برخورد در حوزه عملیات مالی اقدامات آموزشی در سطح استان‌ها را آغاز کرده ایم.

وی اظهار داشت: مدیران باید نقش آگاهی آنها از قوانین و مقررات بیشتر شود و به همین منظور تا پایان امسال آموزش های لازم در همه استان‌ها انجام می شود.

در این دیدار اسماعیل کیهان به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد و از زحمات ابراهیم مرادیان مدیرکل سابق استان تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش مدیرکل سابق دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی دیگر به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان بوشهر منصوب شد. 

منتشر شده در :2019/06/27 - 12:06|شناسه خبر: 40126 633 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه