امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۲۹:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آمادگی کامل پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای تامین نظم و امنیت در ایام عزاداری ماه محرم

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای تامین نظم و امنیت در مراسمات عزاداری و هیئت های حسینی در سطح استان خبر داد.

راه ملت به نقل از پایگاه پلیس سردار “مهدی انصاری” ، از آمادگی کامل عوامل این فرماندهی برای تامین امنیت عمومی مورد نیاز برای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسمات عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی اظهار داشت: تمامی برنامه ریزی های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروههای مختلف عزاداری حسینی و تامین امنیت و آسایش آنها با حفظ حرمت و قداست برنامه های سوگواری هیئت های حسینی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.

سردار انصاری گفت: به منظور پیشگیری از ناهنجاری های نامتعارف اجتماعی و فرهنگی، فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نگاهی جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکلهای مردمی برون سازمانی از انجام اینگونه اعمال جلوگیری و طبق ضوابط با عاملان آن برخورد قانونی خواهد کرد.

انصاری با اشاره به این مطلب که حضور پلیس در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی(ع) انتظامی و اجتماعی است و هیئتهای مذهبی باید به پلیس در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری کمک کنند ، گفت: انتظار داریم که ساعات تعیین شده برای شروع و خاتمه مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با هدف مشارکت در تامین آسایش و امنیت عمومی مورد نیاز اقشار مختلف مردم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان اضافه کرد: پلیس با رویکرد ایجابی و نگاه جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکلهای مردمی برون سازمانی در برگزاری منظم و هر چه شکوهتر مجالس عزاداری ماههای محرم و صفر بیش از گذشته مشارکت خواهد کرد.

 

منتشر شده در :2018/09/15 - 03:09|شناسه خبر: 35053 327 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه