امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۱۸:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امنیت؛ رکن اساسی آرامش و توسعه پایدار کشور

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در پرتو دینداری و غیرت پرسنل نیروی انتظامی شاهد فضای امن در کشور هستیم گفت: امنیت رکن اساسی آرامش و توسعه پایدار در کشور است.

به گزارش راه ملت از یاسوج و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، آیت الله ً سید شرف الدین ملک حسینی ً نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با حضور در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ستاد فرماندهی انتظامی استان، امنیت را رکن اساسی آرامش و توسعه پایدار در کشور دانست و تصریح کرد: امنیت پای بست همه حرکت ها است و حرکت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جز در سایه امنیت امکان پذیر نیست.

این مقام مسئول نظم و امنیت جامعه را مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: هر قدم پلیس در راه تامین امنیت جامعه نمونه بارز خدمتگزاری صادقانه است.

آیت الله ملک‌ حسینی از اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای پلیس یاد کرد و گفت: مردم باید به معنای واقعی پلیس را ملجأ و ضامن حفظ امنیت و گره گشای واقعی از تهدید جانی، مالی و آبرویی خود بدانند.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حرکت رو به جلو در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مستلزم وجود جامعه ای ایمن و منظم است و خوشبختانه امروز کشورمان دارای ویژگی های منحصر به فردی در این بخش هاست.

وی با اشاره به اینکه همه باید قدرشناس نیروهای مسلح کشور از جمله نیروی انتظامی باشند، خاطرنشان کرد: به لطف خدای متعال شاهد فضایی آرام بخش همراه با امنیت در کشور هستیم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به مزیت های بسیار خوب فرمانده بومی استان، گفت: سردار ً انصاری ً از بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به غیرت و شجاعتی که دارد، نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت استان داشته و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرائم خوش درخشیده است.

منتشر شده در :2020/08/31 - 03:08|شناسه خبر: 53642 529 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه