امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۲:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد: نمایشگاه تخصصی “جهیزیه عروس” در یاسوج تمدید شد/ تعیین تکلیف محل دائمی نمایشگاه‌های استان مطالبه عمومی بخش خصوصی/ برگزاری هرگونه نمایشگاه در استان با هماهنگی شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد باشد/ ایجاد اشتغال پایدار در گرو حمایت از بخش خصوصی به ویژه شرکت نمایشگاه‌ها است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی کهگیلویه و بویراحمد از تمدید زمان پایان کار نمایشگاه ” تخصصی جهیزیه” در شهر یاسوج تا شنبه ۱ مردادماه خبر داد و گفت: باتوجه به استقبال بالای بازدید کنندگان این نمایشگاه تمدید شد.

سیروس باقری در گفتگو با خبرنگار راه ملت با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه تخصصی “جهیزیه عروسی”،اظهار داشت: تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای نمایشگاه به بهترین شکل انجام شد.

وی علی‌رغم گلایه از برخی کارشکنی‌ها و ناهماهنگی‌ها از سوی بعضی مسئولان دستگاه‌های اجرایی که موجب اتلاف وقت و کاهش انگیزه می‌شود، گفت: از همکاری مطلوب مسئولان صمت استان و دفتر امام جمعه یاسوج قدردانی می‌کنیم.

باقری با بیان اینکه مجموعه استانداری به ویژه معاون اقتصادی برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه از هیچ حمایتی دریغ نکردند، خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به خصوص استاندار برای اجرای برنامه‌های آتی شرکت نمایشگاه‌های استان شد.

وی، افزود: برای انجام بهتر امور نیازمند همکاری مجموعه استانداری، صمت و شهرداری با شرکت نمایشگاه‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با ظرفیت ۶۰ غرفه در حال ارائه خدمت به هم استانی‌های عزیز است، بیان کرد: بیشتر غرفه‌داران از استان‌های تهران، زنجان و اصفهان حضور دارند و سعی کردیم برای مناسب بودن کیفیت و قیمت کالا جهت استفاده شهروندان غرفه‌داران که خود تولیدی‌ دارند در این نمایشگاه شرکت کنند.

باقری با تاکید بر اینکه محصولات این نمایشگاه ۲۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود، عنوان کرد: محصولات نمایشگاه شامل مبل، لوستر، لوازم خانگی، صنایع چوبی، فرش، لوازم آشپزخانه و…است.

وی با اشاره به حضور ۴ غرفه‌دار بومی در این نمایشگاه، عنوان کرد: هدف از این کار رقابتی شدن فضای نمایشگاه برای کاهش قیمت محصولات جهت استفاده شهروندان و تبادل تجارب غرفه‌داران است.

باقری، ابراز کرد: باتوجه به بررسی‌های اولیه از سوی دفتر مدیریت نمایشگاه تاکنون شاهد رضایت شهروندان از قیمت کالاها و نظم و چیدمان غرفه‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در یک اقدام ابتکاری طی مکاتبه‌ای به مسئولان تعزیرات حکومتی، صمت و اصناف استان خواستار حضور بازرسان و کارشناسان آنان برای بررسی کیفیت خدمات‌دهی و قیمت کالا در این نمایشگاه شدیم، بیان کرد: اکنون یک غرفه برای حضور این افراد پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس تقویم نمایشگاهی هر ماه یک نمایشگاه در مرکز استان یا یکی از شهرهای سی‌سخت، گچساران و دهدشت دایر می‌شود، تصریح کرد: بدون شک حمایت مسئولان از برگزاری نمایشگاه‌ها موجب تبادل فرهنگی، ایجاد اشتغال، کسب تجربه برای غرفه‌داران بومی استان و درآمدزایی می‌شود.

باقری یکی از مشکلات این حوزه را فراهم نبودن زیرساخت ها عنوان کرد و گفت: از سال ۹۷ تاکنون اقدام موثری در این خصوص انجام نشده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به رایزنی‌ها برای تعیین تکلیف محل نمایشگاه دائمی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که در سال جاری خبر خوبی در این خصوص برای مردم استان داشته باشیم.

باقری در ادامه، تاکید کرد: طبق دستورالعمل وزارت صمت برگزاری هرگونه نمایشگاه در استان باید با هماهنگی مجموعه مدیریت شرکت نمایشگاه‌های استان باشد و هرگونه عدم تمکین به این قانون تخلف است‌‌.

وی، افزود: در استان ما شاهد برخی بی مهری‌ها در این خصوص هستیم که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی از این کارهای سلیقه‌ای جلوگیری شود.

گفتنی است باتوجه به بازدید میدانی خبرنگار راه ملت از این نمایشگاه شاهد فضاسازی محیطی زیبا و منظم و رضایت مراجعه کنندگان از نحوه خدمات‌رسانی بودیم.

منتشر شده در :2022/07/22 - 10:07|شناسه خبر: 77437 218 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه