امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۳:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور برگشتن به فرهنگ دفاع مقدس است

سرهنگ «خواست‌خدایی» گفت: برای حل مشکلات کشور در همه حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … باید به فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع مقدس برگردیم و باید بدانیم تنها راه کاهش مشکلات کشور، ترویج مرام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

به گزارش راه ملت و به نقل از دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشورا بود و همان‌طور که خون سیدالشهداء اسلام را بیمه کرد، خون شهدای ما هم انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

وی افزود: حادثه عاشورا یک صبح تا ظهر طول کشید اما جهاد تبیین حضرت زینب (س) تا امروز ادامه دارد و اگر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبودند و حادثه عاشورا را تبیین نمی‌کردند الان اسمی از عاشورا نبود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر همین اساس، رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر جهاد تبیین تأکید کرده و فرموده‌اند که اگه شما را روایت نکنید، دشمن هر طور که دلش می‌خواهد روایت می‌کند.

خواست‌خدایی با اشاره به رشادت رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس دوشادوش هم با دشمن می‌جنگیدند و در عملیات‌های مختلف از جمله در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر شهدای والامقامی را به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد ضربه زدن به هویت ملی ما است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم تاریخ دفاع مقدس از بین برود یا تحریف شود و باید به شبهاتی از این قبیل پاسخ دهیم که چرا بعد از آزادسازی خرمشهر جنگ را ادامه دادیم و این امر با همراهی فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس میسر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای اجرای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در این استان تکمیل موزه دفاع مقدس است که باید تلاش کنیم هر چه زودتر به سرانجام برسد.

خواست‌خدایی با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، اضافه کرد: لازم است با نصب تصاویر مربوط به دفاع مقدس و تصاویر شهدای استان در بیلبوردها و تابلوهای شهری، فضاسازی لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: برای حل مشکلات کشور در همه حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … باید به فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع مقدس برگردیم و باید بدانیم که در همه زمینه‌ها الگو داریم و تنها راه کاهش مشکلات کشور، ترویج مرام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

منتشر شده در :2023/09/05 - 08:09|شناسه خبر: 87708 134 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه