امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۳۲:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شرایط بهره مندی مددجویان کمیته امداد از معافیت پرداخت هزینه های آب، برق و گاز

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در صورت رعایت الگوهای مصرف در حامل های انرژی از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز بهره مند می شوند و در غیر این صورت معافیت شامل آنان نمی شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه براساس آخرین آمارها بیش از ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، اظهار کرد: در کمیته امداد خدمات متنوعی در راستای توانمندسازی جامعه هدف با تأکید بر توانمندسازی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سیاست گذاری شده است.
وی تصریح کرد: یکی از خدمات هدفمندی که دولت  در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی مقرر کرده است معافیت از پرداخت هزینه های قبوض آب، برق و گاز مشروط بر رعایت الگوی مصرف تعریف شده، است.
مظاهری تأکید کرد: مددجویانی از معافیت پرداخت هزینه های آب، برق و گاز بهره مند می شوند که الگوی مصرف را رعایت کنند.
وی بیان کرد: مددجویان باید با دقت و صرفه‌جویی کامل در قالب فرمول و شرایطی که در آئین‌نامه اجرایی اعلام شده، مصرف کنند، یعنی معافیت در زمینه مصرف برق در صورتی شامل حال مددجویان خواهد شد که حتما ۵۰ درصد الگوی مصرف تعریف شده، و در مصرف آب، یک سوم الگوی مصرف و در مصرف گاز، باید در سه پله اول مصرف از ۱۲ پله باشند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد بیان کرد: از مددجویان تقاضا داریم در مصارف آب و برق و گاز صرفه‌جویی کنند و باید فرمولی که در آئین‌نامه اجرایی قید شده را دارا باشند و تنها در صورت رعایت الگوی مصرف از معافیت و یا تخفیفات بهره مند می شوند و در صورت مصرف زیاد، فیش های آنان براساس تعرفه چند برابر می شود و همچنین بدهی های گذشته آنان نیز باید توسط خودشان پرداخت شود.  
مظاهری با اشاره به اینکه شرکت گاز، آب و برق استان همکاری نزدیکی با کمیته امداد استان دارند، افزود: همه اطلاعات و آمار لازم بین دستگاههای متولی رد و بدل شده است و در حال حاضر تعدادی از مددجویان از این تخفیفات استفاده می کنند.
وی تأکید کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ضمن رعایت الگوی مصرف و حداکثر صرفه جویی، در صورت تغییر محل سکونت و آدرس جدید، آن را به مددکاران اطلاع و شماره کنتور و قبض آب و برق و گاز را هم در اختیار آن‌ها قرار دهند تا در سامانه‌ها ثبت و ضبط شوند.
انتهای پیام  

منتشر شده در :2023/01/20 - 11:01|شناسه خبر: 81030 334 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه